تجهیزات سوله سازی

سوله عموما به سازه‌های صنعتی اطلاق می‌شود که دارای دهانه‌های بزرگ و سقف‌های شیب‌دار، قوسی و خرپایی هستند. کاربری‌های صنعتی و تولیدی و همچنین انبار برای سوله ها منظور می‌شود. در ادامه به بررسی انواع سوله از لحاظ کاربری، انواع سیستم سازه، تنوع ابعاد و پیکربندی و … می‌پردازیم.

همانطور که می دانید هریک از سازه ها و به طور دقیق تر سوله ها با تجهیزات و ماشین آلات خاصی ساخته می شوند و انتخاب هریک از این تجهیزات به نوع سوله بستگی دارد و اینکه به چه روشی ساخته شده است .

در سوله های قدیمی تر چون سوله های تیرورقی کمتر از علم روز دنیا و ابزارآلات مجهز به کار برده شده است اما در سوله های جدیدتری چون سوله های خرپایی تجهیزات به کار رفته امروزی تر و قدرتمندتر است به همین دلیل هم سازه مستحکم تر و با کیفیت تر ساخته می شود .

ساخت سوله به طور اصولی و براساس قوانین سوله سازی نیازمند به کارگیری تجهیزات سوله سازی توسط سازنده سوله است , تجهیزاتی که به روز و جدید باشند و بتوان توسط آن ها سازه ای از هر نظر مقاوم و مستحکم ساخت .

این مساله در پروژه های عظیمی چون ساخت کارخانه های صنعتی و بزرگ اهمیت بیش تری پیدا می کند و سوله ساز در ساخت سازه های خود از ماشین آلات و ابزارآلات تماما مجهز و مدرن استفاده می کنند . این فاکتور در قیمت و هزینه ساخت سوله نیز تاثیرگذار است استفاده از تجهیزات با کیفیت سبب کاهش قیمت ها می گردد .

کاربری انواع سوله اسکلت فلزی

از این نوع سازه ها می توان در ساخت و احداث کارخانه ها ، انبارها ، مرکز ها , آشیانه های هواپیما ، ساخت سوله مرغداری ها ، ساخت سوله ورزشی ، گاههای بزرگ ، تعمیرگاهها و . . . استفاده می شود .

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

مدیر : نوین سوله

 

 

 

09199911554

 

 

 


سوله سازی سوله ,ساخت ,تجهیزات ,سازه ,سازی ,استفاده ,ساخت سوله ,سوله سازی ,ماشین آلات ,انواع سوله ,تجهیزات سوله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای سیمز درآمداینترنتی مرکز تخصصی طراحی و چاپ متین ، بزرگترین مرکز تخصصی انواع چاپ در ایران هواشناسی نی ریز گیوه کرد تندیس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. صرافی خرید و فروش فری کوین freecoin دانلود بازی